Galantom functioneaza astfel:

Galantom integreaza doar proiecte sociale ale organizatiilor non-profit.

1. Organizatia beneficiara are un microsite propriu care cuprinde prezentarea ei, proiectele propuse si evenimentele/campaniile de fundraising;

2. Microsite-ul organizatiei se integreaza cu procesatorul de plati online al organizatiei pentru mai multa rapiditate si transparenta in decontarea donatiilor.

3. Oricine dintre sustinatorii unei organizatii (fie ca este activat de organizatie, fie din proprie initiativa) poate deveni fundraiser voluntar pe Galantom, adica poate strange fonduri individual pentru a contribui la implemetarea si dezvoltarea proiectelor acesteia.

4. Organizatia genereaza o pagina de profil si pagini de fundraising pentru fiecare fundraiser voluntar, care sunt legate de un proiect punctual al organizatiei si un eveniment/campanie.

5. Fundraiser-ul promoveaza online si offline in reteaua lui sociala (apropiati, prieteni, colegi, cunostinte, companii etc.) pagina de fundraising si cauza sustinuta si obtine donatii online, prin plata cu cardul direct pe pagina sa.

Fondurile obtinute contribuie la dezvoltarea proiectelor organizatiei sistinute si maresc impactul social al acestora.

Principiul de baza

Principiul de baza al strangerii de fonduri prin platforma Galantom este ca sustinatorul organizatiei care devine fundraiser voluntar trebuie sa faca un demers personal – fie participa la un eveniment (eveniment sportiv, concurs de karaoke, catan etc),  fie isi propune o provocare personala (catararea unui munte, renunta la fumat 30 de zile, renunta la kilogramele in plus sau la zahar pentru o dieta cu fapte bune etc.), fie isi daruieste o zi speciala din viata lui (ziua de nastere, nunta) fie isi daruieste o pasiune, fie participa la o campanie de fundraising internationala (precum Movember sau ice Bucket Challenge), ori alte demersuri personle. El va folosi acest demers personal pentru a promova proiectul pe care doreste sa il sustina strangand fonduri prin intermediul platofrmei Galantom.

Suntem deschisi sa adaugam orice idee creativa de eveniment sau campanie pe Galantom, atata vreme cat integreaza acest principiu.

Cateva elemente cheie pe Galantom

1.Organizatia, proiectele si legatura cu fundraiserii si donatorii

O organizatie poate prezenta pe pagina sa unul sau mai multe proiecte care pot fi legate de unul sau mai multe evenimente, la care fac fundraising unul sau mai multi fundraiseri voluntari. Proiecte trebuie sa fie descrise cat mai clar, cu obiective cuantificabile, bugetul de proiect, numarul de beneficiari si impactul direct si indirect pe care il vor avea.

Organizatia beneficiara primeste acces la modulul de administrare al propriului microsite, in care poate crea si edita continutul paginii sale, poate urmarii activitatea pe site si poate avea acces la bazele de date cu informatii relevante. Organizatia poate comunica direct cu fundraiserii si donatorii sai.

2. Fundraiser-ul voluntar

Fundraiser voluntar pe Galantom poate deveni oricine dintre sustinatorii unei organizatii (voluntar, angajat, partener, beneficiar etc) care doreste sa sprijine organizatia prin aceasta modalitate, fie ca este activat de organizatie, fie din proprie initaitiva. Fundraiser-ul voluntar devine ambasadorul cauzei in mediul sau social, implicandu-si colegii, apropiatii, prietenii, pe cei din cercul sau social sa faca donatii pentru proiectele organizatiei pe care el o sustine si o promoveaza.

Fiecare fundraiser de pe platforma are un profil de fundraising, care centralizeaza toata activitatea lui pe site (cate cauze a sustinut, cate donatii a avut si care este suma totala stransa pana in prezent).

Pentru fiecare eveniment/campanie la care fundraiserul participa este creata o pagina de fundraising. Aceasta pagina contine motivatia fundraiserului (de ce a ales sa sustina cauza), foto relevante cu fundraiserul, suma pe care isi asuma sa o stranga la evenimentul/campania la care participa si butonul de donatie. Fundraiserul promoveaza pagina de fundraising online si offline pentru a obtine donatii online prin plata cu cardul direct pe pagina sa.

In acest moment organizatia beneficiara este cea care creaza profilurile si paginile de fundraising. Asta pentru ca ne dorim foarte mult sa incurajam comunicarea directa intre organiza?ie, fundraiseri si donatori.

3. Evenimentul

Evenimentul este “motivul” care creeaza contextul pentru fundraising. Poate fi un eveniment sportiv sau un al fel de eveniment, o provocare personala, o zi speciala din viata personala, ori o campanie de frundrasing internationala. Po?i vedea aici ce fel de evenimente/campanii am integrat pana acum pe Galantom.

Un fundraiser poate sustine o organizatie prin participarea consecutiva la mai multe evenimente/campanii. Pentru fiecare nou eveniment sau campanie fundraiserul va avea o pagina diferita de fundraising, iar rezultatele obtinute pe toate paginile sunt centralizate in Profilul de fundarising.

Suntem deschisi sa adaugam orice idee creativa de eveniment sau campanie pe Galantom, atata vreme cat integreaza pricipiul demersului personal al fundraiserului voluntar.

4. Integrarea cu operatorul de plati

Platforma Galantom se integreaza direct cu procesatorul de plati online al organizatiei beneficiare. In acest fel donatiile ajung direct si mai rapid in contul organizatiei, iar aceasta are acces direct la istoricul platilor si la diferite functionalitati si in modulul de administrare al procesatorului propriu.

Daca organizatia ta are deja contract cu un operator de plati online, putem face integrarea Galantom cu acelasi operator. In caz contrar noi iti oferim consiliere pentru a face aceste demersuri si iti facem integrarea procesatorului de plati cu platforma noastra.

Perfectarea unui contract cu un procesator de plati nu presupune costuri de deschidere pentru organizatie. Comisionul perceput de procesatorii de plati este la tranzactiile incasate.

Acest serviciu, dincolo de integrarea Galantom, te poate ajuta sa implementezi un formular pentru donatii online pe site-ul organizatiei tale, pe un charity-shop online, sau orice alta forma de implementare pentru donatii online iti doresti.

5. Costuri

Galantom este un proiect non-profit nascut din colaborarea a doua ong-uri – Envision Romania si People for Sport.

Galantom nu percepe comision organizatiilor beneficiare, ci am ales sa lasam la latitudinea donatorilor de pe platforma, daca doresc sa aiba o contributie la dezvoltarea proiectului nostru. La fiecare donatie facuta pe site, donatorul are optiunea de a directiona o parte din suma donata catre dezvoltarea platformei Galantom. Exista in partea de jos a formularului de donatie o bifa cu op?iuni predefinite:

– Pentru donatiile de pana in 100 RON poti alege sa donezi 0,1,3 sau 5 RON pentru dezvoltarea platformei Galantom.

– Pentru donatiile care depasesc 100 RON sumele predefinite reprezinta 0, 1, 3, sau 5% din suma donata.

Costurile unei organizatii legate de implementarea pe platforma sunt doar comisioanele percepute de procesatorul de plati online cu care organizatia alege sa lucreze, doar la tranzactii. Acestea pot varia intre 0 si 3% + 0.1 EUR + TVA pentru fiecare tranzactie, in functie de termenii negociati intre organizatia beneficiara si procesatorul ales.

Exista si alte modalitati de a sustine dezvoltarea proiectul Galantom, unele care nu presupun costuri din partea ta. Citeste mai multe despre cum ne poti sprijini aici.

Comments

  1. Pingback: Ce este Galantom? – Galantom Help

  2. Pingback: Ce evenimente sau campanii pot implementa prin Galantom – Galantom Help

  3. Pingback: Care sunt pasii de urmat pentru a deveni organizatie beneficiara pe Galantom? – Galantom Help Organizatii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *