Ne bucuram ca vrei sa te alaturi comunitatii Galantom.

Inainte sa parcurgi pasii de urmat pentru integrarea unei organizatii noi pe platforma Galantom, te rugam sa te asiguri ca organizatia ta indeplineste criteriile detaliate aici.

Pasii de urmat pentru a inscrie organizatia ta pe Galantom sunt:

1. Prezentarea organizatiei

Te rugam sa ne trimiti statutul, hotararea judecatoreasca de infiintare a organizatiei, CIF si o prezentare incluzand si proiectele pe care vrei sa le promovezi prin platofrma Galantom. Daca ai un site unde putem vedea aceste informatii, te rugam sa ne trimiti link-ul. E un plus daca ne trimiti si raportul anual.

Un reprezentant al echipei Galantom te va contacta si it va da OK-ul ca organizatia ta poate fi admisa pe platforma. Din acel moment poti incepe sa parcurgi pasii descrisi mai jos pentru integrarea organizatiei tale pe platforma.

2. Contractul cu operatorul de plati online

Organizatia ta trebuie sa aiba un contract cu un operator de plati online (de ex. Mobilpay,  EuPlatesc s.a.). Pentru mai multa transparenta si rapiditate in virarea banilor catre organizatia ta, am ales ca platforma sa se integreaze direct cu operatorul vostru de plati online.

Daca alegi sa lucrezi cu Mobilpay, pasii de urmat sunt foarte simpli si sunt detaliati aici.

Daca alegi sa lucrezi cu EuPlatesc, gasesti mai multe detalii aici.

Pentru ceilalti procesatori, te rugam sa consulti site-urile lor si sa iei legatura cu departamentele de suport ale acestora.

Daca ai deja un contract cu un operator de plati online, putem face integrarea cu acesta. Trebuie, insa, sa deschizi un subcont pentru domeniul tau de pe Galantom. Fiecare operator, are propriile proceduri interne, asa ca te rugam sa iei legatura direct cu echipa de suport a operatorului tau de plati online pentru a afla ce demersuri trebuie sa faci pentru a deschide un subcont.

Contractul cu un operator de plati online nu presupune costuri prealabile si te poate ajuta pe viitor sa faci si altfel de implementari de plati online precum un formular general de donatie pe site-ul organizatiei tale, un magazin online etc.

Mai multe detalii despre costurile cu platforma Galantom gasesti aici.

3. Crearea paginii de organizatie

Echipa Galantom va crea initial pagina ta de organizatie pe Galantom care va fi similara cu aceasta.

Pentru a crea pagina ta de organizatie pe Galantom, va trebui sa ne trimiti informatiile detaliate aici pe adresa andrei.chirtoc@galantom.ro.

Crearea paginii tale de organizatie pe Galantom se poate face in paralel cu demersurile pentru contractul cu operatorul de plati online. 

4. Acordul de parteneriat cu Galantom

Vom semna cu organizatia ta un acord de parteneriat despre conditiile de colaborare si mecanismul de sustinere a platformei. Platforma nu percepe un comision. Donatorul, atunci cand face donatia, poate directiona 0, 1 , 3 sau 5% din suma donata pentru proiect catre dezvoltarea proiectului Galantom.

Vei primi Acordul de parteneriat de la reprezentantii Galantom in momentul in care vei solicita integrarea organizatiei tale pe platforma. Acordul de parteneriat trebuie completat cu datele organizatiei tale, semnat si stampilat si trimis in dublu exemplar la adresa noastra de corespondenta disponibila aici (in partea de jos). Atentie! – adresa noastra de corespondenta este diferita de adresa din Acord.

5. Integrarea cu procesatorul de plati online

Dupa ce ai un contract si un cont activ la un procesator de plati si pagina de organizatie este creata, noi te ajutam sa faci integrarea cu Galantom. Pentru a putea face integrarea va trebui sa ne dai datele de acces in contul vostru creat la operatorul de plati online (USER si PAROLA). Dupa ce am facut integrarea poti schimba parola.

Este necesar necesar ca in momentul in care facem integrarea sa existe cel putin un fundraiser real adaugat care urmeaza sa stranga fonduri pentru unul dintre proiectele organizatiei tale. De asemenea, acest lucru este necesar si pentru a testa modulul de donatii online pentru finalizarea implementarii cu operatorul de plati.

Dupa finalizarea integrarii cu operatorul de plati online primesti USER si PAROLA de acces in modulul de administrare a paginii tale de organizatie de pe Galantom.

6. Scurt training pentru utilizarea modulului de administrare a pagini organizatiei tale pe Galantom

Organizatia este administratorul propriei pagini de pe Galantom, adauga continut, creaza paginile fundraiserior si are acces la datele despre donatori si fundraiseri. Organizatia trebuie sa desemneze un reprezentant care sa se ocupe de administrarea paginii de pe Galantom si sa gestioneze relatia cu proprii fundraiseri.

Echipa Galantom poate asigura un training pentru utilizarea modulului de administrare intr-o intalnire directa sau online (Skype, Google Hangouts)

Persoana de contact pentru organizatii este Andrei Chirtoc. Gasiti datele lui de contact aici.

Pana la definitivarea integrarii cu operatorul de plati, vei avea afisata pe pagina ta de organizatie de pe Galantom un chenar in partea de sus cu mesajul “Organizatie in modul test. Donatiile nu vor fi procesate!”. Pagina ta de organizatie si, implicit, paginile de fundraising create pe pagina ta, vor fi active doar in momentul in care echipa Galantom trece organizatia in modul activ, iar mesajul de mai sus nu va mai fi afisat.

Daca ai intrebari, ne poti scrie folosind formularul de contact de aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *