Orice actiune efectuata la nivelul cardului platitorului poate sa esueze sau sa reuseasca.

Codul de eroare asociat actiunii (parametrul action) ne spune daca aceasta a reusit sau nu. Codurile de eroare au urmatoarea semnificatie:
0 – actiunea a fost acceptata
16 – cardul prezinta un risk (ex. card furat) 17 – numarul cardului este incorect
18 – card blocat
19 – cardul este expirat
20 – fonduri insuficiente
21 – numar CVV2 incorect
22 – banca emitenta nu a putut fi contactata; este posibil sa fie o eroare temporara de comunicatie intre banca procesatoare si banca emitenta a cardului
32 – suma este incorecta
33 – moneda este incorecta
34 – tranzactia nu este permisa (cardul nu poate fi folosit online)
35 – tranzactia a fost respinsa; nu sunt oferite informatii suplimentare pe marginea motivatiei
36 – tranzactia a fost respinsa de filtrele antifrauda
37 – tranzactia a fost respinsa (incalcare a legii)
38 – tranzactia a fost respinsa; nu sunt oferite informatii suplimentare pe marginea motivatiei
39 – tranzactia a fost respinsa; autentificare 3D Secure esuata
48 – cerere invalida
49 – nu se poate pre-autoriza decat o tranzactie noua
50 – nu se poate autoriza decat o tranzactie noua
51 – nu se poate anula decat o tranzactie preautorizata
52 – nu se poate postautoriza decat o tranzactie preautorizata
53 – nu se poate credita decat o tranzactie finalizata
54 – suma de creditare este mai mica decat suma tranzactiei autorizate sau post-autorizate
55 – suma tranzactiei de post-autorizare este mai mare decat suma pre-autorizata
56 – cerere duplicata
99 – eroare generala

Sursa: suport.mobilpay.ro

 

Comments

  1. Pingback: Cum vad detalii despre motivele erorilor donatiilor in admin Galantom – Galantom Help Organizatii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.