ASOCIATIA DINCOLO DE AUTISM

ASOCIATIA DINCOLO DE AUTISM

Un pas catre noi, o lume noua pentru ei!

Status: Fundraising

"-Dă-mi un pupic!

-Vino la mine!

-Pune-ți căciula pe cap!

-Întoarce-te, jucăria este în spatele tău!"

Ți s-a părut simplu? Pun pariu că tu ai reușit! Copilul cu autism, NU!

[ Show more ]
10.25% Complete

5,125 RON

Sumă:

1

Galantomi:

59

Donații:

50,000 RON

Target:

Vrei să fii fundraiser? Contactează Organizația

 

Nevoile copiilor cu autism sunt globale și avem datoria să încercăm să le oferim prin mijloace practice posibilitatea de a-și depăși deficiențele. De aceea Asociația Dincolo de Autism își lărgește orizonturile prin implementarea unui program destinat psihomotricității si avem nevoie de ajutorul vostru pentru achiziționarea instrumentelor necesare.

Mișcare: pentru ca aria motrică este restrânsă prin mișcări cu caracter repetitiv și nefunctional (fluturatul mâinilor, mersul pe vârfuri, balans fata-spate, învartitul in cerc etc.), copiii diagnosticați cu TSA întâmpina reale dificultati in executarea mișcărilor psihomotrice de baza specifice fiecărei vârste. Abilitățile motrice duc la o mai mare autonomie, la o mai bună cunoștere a lumii.

Atenție: copiii cu TSA se confrunta cu afectarea simultana a mai multor arii de dezvoltare, printre care simtul proprioceptivitatii si atenția. Faptul ca ei nu își pot conștientiza propriile parti ale corpului, îngreunează executarea mișcărilor psihomotrice.

Coordonare: acest aspect este strâns legat de primii termeni explicați, și anume, mișcare și atenție. Pentu a se putea coordona, copilul are nevoie de atenție in cadrul unei mișcări. In cazul copilului cu TSA, coordonarea se realizează cu mari dificultati, acesta având prezent un deficit de atenție, precum și lipsa conștientizării propriilor părți ale corpului. Astfel ca, pentru un copil cu TSA lipsa coordonării corecte aduce numeroase probleme (dificultate in constientizarea spațială, percepția deformata a obiectelor/ imaginilor din câmpul sau vizual). In cele din urma, in TSA, mișcarea, atenția și coordonarea sunt interdependente.